Zwroty i reklamacje

Polityka zwrotów i reklamacji sklepu Zakątek Snu

Prawo odstąpienia od umowy
  1. Klient, który zawarł umowę na odległość, ma prawo odstąpić od niej bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. Aby skorzystać z tego prawa, należy przed upływem tego terminu wysłać pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres: sklep@zakateksnu.pl.
Zwrot towaru
  1. Zgodnie z przepisami prawa, Klient ma 14 dni na zwrot towaru od momentu otrzymania przesyłki. Aby dokonać zwrotu, należy:

    • Odesłać towar wraz z formularzem oraz dowodem zakupu (paragon lub faktura) na adres:
      Zakątek Snu
      ul. Graniczna 1
      55-010 Radwanice
  2. Zwracany towar musi być w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania, w oryginalnym opakowaniu oraz z kompletnym wyposażeniem (np. akcesoria dołączone do produktu).
  3. Sklep może odmówić przyjęcia zwrotu, jeśli towar jest uszkodzony, niekompletny lub nosi ślady użytkowania.
  4. Zwroty nie mogą być wysyłane za pobraniem – takie przesyłki nie będą przyjmowane.
  5. W przypadku odstąpienia od umowy Sklep zwróci Klientowi wpłaconą kwotę za towar w terminie do 14 dni od otrzymania zwróconego produktu. Jeśli Klient zwraca całe zamówienie, zwrócone zostaną również koszty najtańszej dostępnej opcji wysyłki.
Reklamacje
  1. Sklep Zakątek Snu odpowiada za zgodność towaru z umową zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (Dz. U. nr 141, poz. 1176 ze zm.). Okres odpowiedzialności wynosi 12 miesięcy od daty zakupu.
  2. Reklamacje można składać w przypadku niezgodności towaru z umową lub wad fabrycznych.
  3. Reklamowany towar należy przesłać na adres:
    Zakątek Snu
    ul. Graniczna 1
    55-010 Radwanice
    z dopiskiem „REKLAMACJA”. Koszty przesyłki pokrywa Klient, chyba że ustalono inaczej w formie pisemnej.
  4. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zakupu oraz wypełniony formularz reklamacyjny, zawierający opis wady.
  5. Reklamacje nie są przyjmowane w siedzibie sklepu ani w formie przesyłek za pobraniem.
  6. Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od otrzymania produktu wraz z kompletną dokumentacją.
  7. W przypadku uznania reklamacji Sklep wymieni towar na wolny od wad lub, jeśli nie jest to możliwe (np. z powodu braku towaru w magazynie), zwróci Klientowi pełną kwotę za reklamowany produkt w terminie 14 dni.
  8. Jeśli reklamacja zostanie uznana za niezasadną, towar zostanie odesłany do Klienta na jego koszt, wraz z uzasadnieniem decyzji.
  9. Sklep odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne istniejące w momencie sprzedaży lub wynikające z przyczyn tkwiących w produkcie w chwili zakupu przez okres 2 lat.
  10. Przesyłki reklamacyjne wysyłane na koszt Sklepu bez wcześniejszych pisemnych ustaleń nie będą przyjmowane.
Wysyłka reklamacji

Reklamowany towar prosimy kierować na adres:

Zakątek Snu
ul. Graniczna 1
55-010 Radwanice
W razie pytań prosimy o kontakt pod adresem: sklep@zakateksnu.pl.

Newsletter

Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie? Wpisz swój adres e-mail!