-
Sklep Zakątek Snu odpowiada za zgodność towaru z umową zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (Dz. U. nr 141, poz. 1176 ze zm.). Okres odpowiedzialności wynosi 12 miesięcy od daty zakupu.
-
Reklamacje można składać w przypadku niezgodności towaru z umową lub wad fabrycznych.
-
Reklamowany towar należy przesłać na adres:
Zakątek Snu
ul. Graniczna 1
55-010 Radwanice
z dopiskiem „REKLAMACJA”. Koszty przesyłki pokrywa Klient, chyba że ustalono inaczej w formie pisemnej.
-
Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zakupu oraz wypełniony formularz reklamacyjny, zawierający opis wady.
-
Reklamacje nie są przyjmowane w siedzibie sklepu ani w formie przesyłek za pobraniem.
-
Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od otrzymania produktu wraz z kompletną dokumentacją.
-
W przypadku uznania reklamacji Sklep wymieni towar na wolny od wad lub, jeśli nie jest to możliwe (np. z powodu braku towaru w magazynie), zwróci Klientowi pełną kwotę za reklamowany produkt w terminie 14 dni.
-
Jeśli reklamacja zostanie uznana za niezasadną, towar zostanie odesłany do Klienta na jego koszt, wraz z uzasadnieniem decyzji.
-
Sklep odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne istniejące w momencie sprzedaży lub wynikające z przyczyn tkwiących w produkcie w chwili zakupu przez okres 2 lat.
-
Przesyłki reklamacyjne wysyłane na koszt Sklepu bez wcześniejszych pisemnych ustaleń nie będą przyjmowane.